LJORET DE MAR

Lloret-de-Mar

BUS – 12 DANA / 7 PUNIH PANSIONA

PROGRAM PUTOVANJA:

  1. DAN: BEOGRAD NOVI SAD. Polazak iz Beograda – Novog Sada u večernjim satima. Putovanje preko Hrvatske i Slovenije uz usputna zadržavanja radi carinskih procedura…
  2. DAN: LIDO DI JESOLO – VENECIJA. Dolazak u Lido di Jesolo u prepodnevnim satima. Slobodno vreme za individualne aktivnosti (sunčanje, kupanje…) ili fakultativni odlazak u Veneciju. Razgledanje grada bez ulazaka u objekte: Santa Maria dela Salute (panoramski), osvrt na kanal Grande, most Uzdaha, Duždeva palata (ulaz-fakultativno), zatvor, Piazzeta, stub Sv. Teodora i Sv. Marka – Vrata Venecije, Biblioteka, Piazza, Trg Sv. Marka sa istoimenom Bazilikom, zvonik, Toranj sa satom, stara i nova sudnica, Napoleonovo krilo, most Rialto… Polazak ka Španiji u 19h (noćna vožnja).
  3. DAN: LLORET DE MAR. Dolazak na Kosta Bravu i Lloret de Mar u prepodnevnim satima. Smeštaj u hotel posle 14:00h. Ručak. Slobodno vreme (sunčanje, kupanje…). Večera. Fakultativni odlazak u diskoteku. Noćenje.
  4. DAN: LLORET DE MARBARSELONA. Doručak. Polazak grupe na celodnevni fakultativni izlet u Barselonu. Razgledanje grada (bez ulazaka u objekte): Arena, Ulica Gracija, Kaza Mila, La Batllo, Sagrada Familija (Gaudijevo remek-delo), bulevar Dijagonal, poslovna četvrt, stadion FK Barselona «Camp Nou», Trg Španije sa Nacionalnom palatom i fontanom, Špansko selo, Olimpijsko selo (panoramski), brdo Monžuik sa vidikovcem – foto pauza, Kolumbov spomenik, Trg Katalonije… Ručak – lunch paket. Slobodno vreme… Povratak u hotel. Večera. Fakultativni odlazak u diskoteku. Noćenje.
  5. DAN: LLORET DE MAR – FIGUERES.  Doručak. Prepodnevni poludnevni fakultativni izlet do Figueres-a sa posetom Muzeju – Teatru čuvenog španskog slikara Salvadora Dalija. Povratak u hotel na ručak. Slobodno vreme. Večera. Fakultativni odlazak na flamenko spektakl. Noćenje
  6. DAN. LLORET DE MAR. Doručak, ručak, večera, noćenje. Slobodne aktivnosti sa mogućnošću organizovanja fakultativnih izleta: Port Aventura, Water World, Marineland, Kastel Medieval…
  7. DAN. LLORET DE MAR. Doručak, ručak, večera, noćenje. Slobodne aktivnosti sa mogućnošću organizovanja fakultativnih izleta: Port Aventura, Water World, Marineland, Kastel Medieval…
  8. DAN. LLORET DE MAR. Doručak, ručak, večera, noćenje. Slobodne aktivnosti sa mogućnošću organizovanja fakultativnih izleta: Port Aventura, Water World, Marineland, Kastel Medieval..
  9. DAN LLORET DE MAR – BARSELONA. Doručak. Ručak. Poludnevni fakultativni izlet u Barselonu: Akvarijum, Rambla na moru, Gotski kvart, Citadela, Pikasov muzej, šetnja Ulicom Rambla,… Večera – lunch paket. Uveče, odlazak do Nacionalne palate na svetski poznati spektakl Magične fontane gde ćemo i mi uživatii u nezaboravnom koloritu boja, zvukova i glasova čuvene operske dive Monserat Kabalje i Fredija Merkjurija. Povratak u hotel. Noćenje.
  10. DAN: LLORET DE MAR. Doručak. Izlazak iz soba. Slobodno vreme za kupanje i sunčanje. Uveče, polazak ka Azurnoj obali. Noćna vožnja.
  11. DAN: KAN – NICA – MONAKO – MONTE CARLO. Dolazak u Kan u jutarnjim časovima. Razgledanje grada bez ulazaka u objekte: šetalište La Kroazet, Filmska palata, otisci šaka čuvenih filmskih zvezda, marina, hotel «Carlton», Ulica Srba… slobodno vreme za sunčanje, kupanje… Nastavak putovanja do Nice. Panorama grada: Engleska promenada, hotel «Negresko», Notr Dam, Trg Massena… Šetnja gradom: Avenija Jean Medecin, Neptunova fontana, Gradska kuća, Opera, Cimiez, Citadela… Mogućnost posete jedne od francuskih parfimerija – kratak informativni program o proizvodnji etarskih ulja i parfema uz mogućnost kupovine. Nakon toga, polazak za Monako. Obilazak Kneževine: Okeanografski muzej, vrt princa Alberta, Katedrala Sv. Nikole u kojoj je grob Grejs Keli (Gracia Patricia) i princa Renijea, Kneževa palata… Silazak u Monte Carlo, vožnja delom staze Formule 1, luka La Kondamin, obilazak čuvenog kazina, hotel i kafe «Paris»… – Sve navedeno je bez ulazaka u objekte. Nastavak putovanja prema Italiji… Noćna vožnja.
  12. DAN: TRST – NOVI SAD BEOGRAD. Jutarnji dolazak u Trst. Razgledanje grada bez ulazaka u objekte: Trg ujedinjene Italije, Terezijanska četvrt, Crkva Svetog Spiridona, Katedrala Sv. Antonija Traumaturga, Kanal Grande, Ponte Roso, Gopčevićeva palata, San Đusto, ostaci rimskog teatra, Trg berze… Po želji grupe, moguća je poseta nekom šoping centru. Nastavak putovanja preko Slovenije i Hrvatske sa usputnim zadržavanjima po potrebi grupe. Dolazak u Novi Sad i Beograd u kasnim večernjim (noćnim) satima.

CENA ARANŽMANA PO OSOBI :

14.06 – 25.06.2017. 250€ + 3.000,00RSD 21.06 – 02.07.2017. 290€ + 3.000,00RSD

28.06 – 09.07.2017. 330€ + 3.000,00RSD 05.07 – 16.07.2017. 350€ + 3.000,00RSD

12.07 – 23.07.2017. 350€ + 3.000,00RSD 19.07 – 30.07.2017. 370€ + 3.000,00RSD

26.07 – 06.08.2017. 370€ + 3.000,00RSD 02.08 – 13.08.2017. 370€ + 3.000,00RSD

09.08 – 20.08.2017. 370€ + 3.000,00RSD 16.08 – 27.08.2017. 350€ + 3.000,00RSD

23.08 – 03.09.2017. 350€ + 3.000,00RSD 30.08 – 10.09.2017. 295€ + 3.000,00RSD

06.09 – 17.09.2017. 245€ + 3.000,00RSD 13.09 – 25.09.2017. 230€ + 3.000,00RSD

CENA ARANŽMANA OBUHVATA:

  • Prevoz autobusom visoke turističke klase (TV, AC, DVD) na navedenoj relaciji;

  • 7 punih pansiona, obroci-švedski sto, u Lloret de Maru u hotelu sa 3*, u 1/2+1 sobama (jednokrevetne, dvokrevetne i četvorokrevetne po zahtevu);

  • Razgledanja po programu;

  • Usluge turističkog vodiča-pratioca;

  • Organizacione troškove.

CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:

Fakultativne izlete i ulaznice za lokalitete, objekte i muzeje: karta za brod na relaciji Punta Sabioni-Venecija-Punta Sabioni 20€; celodnevni izlet u Barselonu 25€ (za decu do 12 godina – 20€), poludnevni 15€ (za decu do 12 godina – 10 €), Figueres sa ulaznicom za Muzej 25€, Flamenko šou 25€, Camp Nou 23€; Akvarijum 18€, diskoteka za sve dane u Španiji 15€…

  • Doplatu za jednokrevetnu sobu 50% od ukupne cene aranžmana;

  • Doplatu za dvokrevetnu sobu 25€ po osobi;

  • međunarodno zdravstveno osiguranje AMS za 12 dana: do 17 god 1152,00din, od 17 do 69 god 1440,00din,

  • Sve obavezne takse vezane za boravak i hotelski smeštaj (˃0,50€ osoba/dan);

  • Individualne troškove putnika;

  • Ostale pansionske i vanpansionske usluge, koje nisu predviđene programom putovanja;

  • Rezervaciju željenog sedišta u autobusu 20€;

  • Rezervaciju dodatnog sedišta u autobusu 90€.

OPIS HOTELA:

Hotelski kompleks Guitart Central Park Resort & Spa 3* (http://www.hotelguitartcentralpark.com/)

Smeštaj je u navedenom hotelu ili u sličnom iste kategorije u širem delu grada. Hotel raspolaže restoranom, barom i recepcijom. Sve sobe su opremljene TWC-om, telefonom, TV-om. Tačan naziv i lokacija hotela će biti objavljeni 7 dana pre polaska na putovanje.

USLOVI PLAĆANJA: Cene su izražene u Eurima. Plaćanje se vrši u dinarima prema prodajnom kursu Banke Intesa na dan plaćanja.

UPLATA U CELOSTI: uplata kompletne cene aranžmana prilikom rezervacije. Agencija će prilikom uplate u celosti odobravati popust koji će za svaki konkretan period biti naknadno objavljen.

UPLATA DO POLASKA: 50% akontacija prilikom rezervacije, ostatak u jednakim mesečnim ratama svakog 15. u mesecu, tako da ceo iznos bude uplaćen minimum 14 dana pre početka korišćenja aranžmana.

ODLOŽENO PLAĆANJE: 50% akontacija prilikom rezervacije, ostatak u jednakim mesečnim ratama do 15.12.2017. – bez uvećavanja, čekovima građana koji se deponuju odmah prilikom potpisivanja ugovora o putovanju, uz upisivanje dospeća rata na 05.,15. ili 25. u mesecu.

PLATNE KARTICE : Visa, Master, Maestro, American Express, Dina

OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU REKLAMACIJE:

Putnik je dužan da organizatora, lokalnog predstavnika ili lokalnu agenciju na koju je organizator uputio potrošača za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima izvršenih usluga, najkasnije u roku od mesec dana od dana utvrđivanja nedostataka. Putnik može da izjavi reklamaciju usmeno na mestu koje je određeno za prijem reklamacija, telefonom, pisanim putem, elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Organizator je dužan da potrošaču izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju.

MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: AMSS Agencija doo – OGRANAK AMSS-Agencija doo, Ruzveltova 19; mail: turizam@amss-agencija.rs

NAPOMENE:

  • Program je rađen na bazi minimum 70 putnika koji su platili punu cenu aranžmana!

  • Medjunarodno putno zdravstveno osiguranje preporucuje se jer carinski organi povremeno proveravaju posedovanje polise putnog osiguranja. Agencija ne snosi odgovornost ukoliko putniku zbog neposedovanja polise bude uskraċen ulazak u zemlju iz programa.

  • Za svaki fakultativni izlet potrebno je najmanje 60 osoba koje su platile punu cenu fakultative, u protivnom, cena fakultativnih izleta po osobi mora biti uvećana ili izlet ne može biti realizovan!

  • Za svaki fakultativni izlet potreban je najmanji broj prijavljenih osoba što direktno utiče i na cenu i na mogućnost ili nemogućnost realizacije fakultativnih izleta! Dodatni uslovi za realizaciju izleta, dobijaju se na licu mesta u zavisnosti od situacije i uslova lokalnog organizatora!

  • Vrste i cene fakultativnih izleta su dostupni preko info-tabli i pisanih informacija predstavnika Organizatora, Suorganizatora putovanja, kao i lokalnog organizatora na destinaciji!

  • Fakultativni izleti nisu obavezni i nisu sastavni deo Programa putovanja i Ugovora/Potvrde o putovanju. Putnik odabirom izleta, bira i lokalnog organizatora, kao i njihove uslove i uzajamne ugovorne obaveze! Cena izleta, pored ostalog, zavisi i od broja prijavljenih putnika!

  • Organizator zadržava pravo izmene redosleda, termina i uslova fakultativnih izleta!

  • Sve posete i izlete je moguće realizovati samo u slučaju da su objekti otvoreni u vreme Vašeg boravka u mestu putovanja i da postoji mogućnost ulaska s obzirom na razne okolnosti (gužva, vreme obilaska, praznici, preopterećenost objekta posetama…)!

  • Organizator ne snosi odgovornost za povećanje cena ulaznica, fakultativnih izleta i osiguranja i cene navedene u programu važe na dan formiranja programa!

  • Sadržaji panoramskih razgledanja i fakultativnih izleta podložni su promeni i zavise od gužvi na granicama, putevima, u gradovima, radova na saobraćajnicama, objektima i lokalitetima, saobraćajnih kolapsa, štrajkova, atmosferskog vremena, radnog vremena, mogućih iznenadnih kvarova prevoznih sredstava…, kao i zakazanog vremena za određene obavezne sadržaje programa, termine prevoza (bus, brod, avio, transfer…), broja putnika…!

  • U okviru panoramskog razgledanja gradova nisu predviđene posete i ulasci u objekte i njihovo razgledanje, osim ako nije drugačije naznačeno u programu!

  • Dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom programa putovanja zavisi od objektivnih okolnosti (npr. dužine trajanja obilazaka, termina polazaka i mnogih vanrednih okolnosti…)!

  • Putnici koji putuju na izlete, imaju mogućnost da dobiju lunch packet umesto obroka koji neće koristiti u hotelu i to samo u slučaju ukoliko su izvršili najavu na recepciji najmanje 24h ranije, tj. najkasnije do 12:00h prethodnog dana! Putnik je obavezan da lično podigne svoje lunch packet-e u zakazano vreme i na zakazanom mestu. U protivnom, smatraće se da su obroci redovno iskorišćeni u restoranu i putnik nema nikakvo pravo potraživanja bilo kakavih sredstava i nadoknada na ime neiskorišćenih obroka u hotelu!

  • Organizator ne snosi nikakvu odgovornost za kašnjenje broda, vreme polaska i pristajanja u luku i bilo kakvu promenu reda plovidbe!

  • Iznos brodskih taksi je promenljiv, a krajnji iznos takse po pravilu brodar određuje 48 sati pre isplovljavanja!

  • Red plovidbe je podložan promeni. U slučaju otkazivanja ili pomeranja predviđenog vremena polaska broda primenjuju se važeći propisi i uzanse iz oblasti brodskog saobraćaja!

  • Kategorizacija hotela navedena u programu je po nacionalnim standardima svake pojedine zemlje!

  • Hoteli iz programa se nalaze u gradskim zonama navedenih gradova, ukoliko u programu nije drugačije naznačeno!

  • Treba uzeti u obzir da postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela ne budu u funkciji usled objektivnih okolnosti, kao i da usled državnih ili verskih praznika na određenoj destinaciji neki od lokaliteta, tržnih centara, prodavnica, restorana, muzeja… ne rade!

  • Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena i važeća na dan zaključenja ugovora između Organizatora putovanja i ino partnera ili hotelijera, te eventualne naknadne promene koje Organizatoru putovanja nisi poznate ne mogu biti predmet žalbe. Usled svetske ekonomske krize može doći do opadanja kvaliteta hotelskih usluga, na svim destinacijama, na šta Organizator putovanja ne može imati uticaja!

  • Trokrevetne i četvorokrevetne sobe su, po pravilu, standardne dvokrevetne sobe sa jednim, odnosno dva pomoćna ležaja koji su obično lošijeg kvaliteta od redovnih! Dimenzija i izgled pomoćnog ležaja zavise od mogućnosti smeštajnih objekata, može biti sofa na razvlačenje, kao i ležaj manjih dimenzija!

  • Rezervacija 1/1 sobe se vrši isključivo na pismeni zahtev i važi nakon pismene potvrde rezervacije od strane Organizatora.

  • Obavezno je osiguranje pružanja pomoći za vreme putovanja i boravka u inostranstvu! Ukoliko putnik za putovanje u zemlje šengena poseduje neku drugu, individualnu polisu osiguranja, treba da se kod osiguravajuće kompanije informiše o aktiviranju i korišćenju polise!

  • Mole se putnici da se brižljivo staraju o svom novcu, vrednim stvarima i prtljagu. Organizator putovanja ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, nestanak ili krađu tokom trajanja putovanja.

  • U slučaju poremećaja na monetarnom tržištu, kao i povećanja cene prevoza, Organizator zadržava pravo na povećanje cene aranžmana, kao i pravo na otkaz aranžmana, a sve najkasnije 3 dana pred put.

  • Organizator ne snosi nikakvu odgovornost ukoliko pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju bilo koje zemlje, kao ni u slučaju nedobijanja ili nerealizacije vize, kada se automatski podrazumeva da putnik odustaje od aranžmana i podleže troškovima otkaza prema OUP-u i ne vraćaju mu se troškovi vize i osiguranja!

  • Organizator ne obezbeđuje vizu već samo može da posreduje u postupku podnošenja dokumentacije za dobijanje vize!

  • Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se kod nadležnog konzulata sami upoznaju sa viznim režimom, kao i uslovima koji važe za zemlju u koju putuju i kroz koje putuju ( carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave!

  • Organizator zadržava pravo da putem „ponude first minute“ i „ponude last minute“ proda ovaj aranžman po cenama koje su niže od cena u programu. Putnici koji su uplatili aranžman po cenama objavljenim u ovom programu, nemaju pravo da potražuju razliku u ceni.

  • Putnik se obavezuje da se upozna sa Opštim uslovima putovanja Organizatora putovanja.

  • Organizator putovanja smatra da se putnik upoznao sa Opštim uslovima i Programom putovanja, popunjavanjem i potpisivanjem Potvrde/Prijave za putovanje i uplatom novčanih sredstava predviđenih za prijavu i rezervaciju aranžmana.

  • Opcija prijave: rok za prijavu uglavnom zavisi od popunjenosti. Preporuka je da se raspitate o aranžmanu minimum 4 – 8 nedelja unapred!

  • U slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika (minimum 65) agencija zadržava pravo da predmetni aranžman realizuje u saradnji sa drugom agencijom, koja ima isti, ili sličan program putovanja, uz poštovanje ispunjenosti osnovnih elemenata programa, realizujući na taj način ceo program putovanja ili samo neke elemente programa (prevoz, izlete, ili drugo).

program-pdf